سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم در استان همدان

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان ازبرنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم در استان همدان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛محمد پورداوود مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: برنامه های متنوع و مختلفی ویژه هفته بزرگداشت مقام معلم تدارک دیده شده است.

اوبا گرامیداشت یاد استان شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته معلم، اظهار کرد: کرامت معلم به عنوان مرجع علمی و اخلاقی در جامعه از اولویت های اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان این که در شرایط فعلی که مدارس به علت شیوع کروناویروس تعطیل هستند، شاهد همت و تلاش مضاعف معلمان فرهیخته در تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم به صورت مجازی و غیر حضوری هستیم، افزود: امروز همان‌طور که پزشکان، پرستاران و سایر اعضای کادر درمانی در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا قرار دارند، فعالان عرصه تعلیم و تربیت به ویژه معلمان عزیز به عنوان جهادگران آموزشی نیز جلوه‌های زیبایی از ایثار و فداکاری را به نمایش گذاشته اند.

پورداود اضافه کرد: با توجه به شرایط ناشی از بیماری کرونا و تأکید بر ضرورت توجه به پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی، برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم امسال عمدتا به صورت مجازی و غیر حضوری اجرا می شود.

او گفت: در همین راستا به دنبال برنامه های ابتکاری و خلاقانه بوده ایم تا بتوانیم حداکثر استفاده را از ظرفیت های موجود برای تکریم مقام معلم داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه برنامه های هفته معلم امسال در سطح استان را انتخاب 3 نفر از همکاران به عنوان معلم نمونه کشوری و معرفی به ستاد مرکزی، تنظیم دستورالعمل انتخاب معلم نمونه استانی به شکل کاملا بومی و بر اساس اصل تمرکز زدایی و واگذاری مسوولیت ها به ستاد شهرستان ها، نواحی و مناطق، ویدئوکنفرانسی مسوولان و معلمان استان با رییس‌ جمهور، ویدئو کنفرانسی مسوولان و معلمان استان با رییس مجلس شورای اسلامی، ارتباط و گفتگوی مسوولان آموزش و پرورش استان و نمایندگان معلمان با وزیر آموزش ‌و پرورش به‌ صورت ویدئو کنفرانس، انعکاس پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان و از خانواده های معظم شهدای مدافع حرم، شهدای فرهنگی، جانبازان و ایثارگران به صورت مجازی بیان کرد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.