سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش شمار بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در هرمزگان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با ابتلای ۳۳ نفر دیگر به کرونا، شمار مبتلایان در هرمزگان به ۸۵۱ نفر افزایش یافت که از این تعداد ۳۴۲ نفر بهبود یافته اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، محمود حسین پور ، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با ابتلای ۳۳ نفر دیگر در استان به کرونا، شمار مبتلایان در هرمزگان به ۸۵۱ نفر افزایش یافت که از این تعداد ۳۴۲ نفر بهبود یافته اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی افزود: از موارد جدید کرونا در استان، ۳۲ نفر در بندرعباس و یک مورد در میناب ثبت شده است.

او گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲ بیمار مبتلا به کرونا فوت کرده اند که یک مرد ۹۲ ساله در میناب و یک مرد ۴۴ ساله با سابقه بیماری کلیوی در بندرعباس بود و مجموع فوتی‌های کرونایی در هرمزگان به ۲۶ نفر رسید.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: تاکنون از ۶ هزار و ۱۲۸ نفر آزمایش کووید ۱۹ گرفته شده که آزمایش کرونای ۸۵۱ نفر مثبت بوده است.

حسین پور گفت: هم اکنون ۲۹ بیمار مبتلا به کرونا در استان بستری، ۴۱۵ نفر بیمار در قرنطینه خانگی و ۳۸ نفر نیز در نقاهتگاه‌ها در حال تکمیل دوره درمان هستند.

او افزود: با آغاز طرح تشدید نظارت بر اصناف هزار و ۶۴۸ بازدید از واحد‌های صنفی صورت گرفته که در نتیجه از فعالیت ۵۹ واحد صنفی جلوگیری و ۱۹۰ اخطار در ۲۴ ساعت برای واحد‌های صنفی متخلف صادر شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ابراز امیدواری کرد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ضمن حفظ سلامت معیشت مردم هم تامین شود.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.