سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت راه اندازی بازارچه‌های سنتی و بازار شب

راه اندازی و تقویت زیر ساخت‌های بازارچه‌های محلی و سنتی به عنوان حلقه اتصال مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،عباس رجبی شهردار ساری در نخستین نشست مشترک به همراه فرامرز نقیبی عضو شورای اسلامی ساری با رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری بر ضرورت راه اندازی بازارچه‌های سنتی و بازار شب توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری تاکید کرد و گفت: تقویت زیر ساخت‌های بازارچه‌های محلی و سنتی به عنوان حلقه اتصال مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان ضروری است.

او افزود: بدون شک بازارارچه‌های سنتی در جوامع شهری امروزی چه در کلان شهر‌ها و چه در شهر‌های کوچک مشتریان خاص خود را دارد و حتی برخی از این بازار‌ها شهرتی بیش از مغازه‌ها و فروشگاه‌های بزرگ در یک شهر دارند.

شهردار ساری تنوع کالا، کاهش قیمت کالا، تثبیت قیمت‌ها و حذف واسطه‌ها از جمله ویژگی‌های این نوع بازار‌ها برشمرد.

رجبی ادامه داد: راه اندازی بازار سنتی در مرکز استان که جمعیت قابل توجهی را دارد و صنایع دستی و تولیدات خاص و منحصر به فردی در آن به چشم می‌خورد، امری ضروری است.

شهردار ساری گفت: سازمان ساماندهی مشاغل شهری از ظرفیت گسترده‌ای برخوردار است که باید از آن بطور شایسته بهره برد که ایجاد صنایع تبدیلی - تکمیلی از راه‌های دستیابی به این مهم است.
 
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.