سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۱۵۶ بسته کمک مؤمنانه در استان سمنان

مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان از آغاز رزمایش کمک مؤمنانه به همت پرسنل این اداره کل خبر داد و گفت: بر این اساس ۱۵۶ بسته کمک مؤمنانه توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علینقی حیدریان مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان ضمن بیان اینکه رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه به قشر‌های آسیب‌پذیر از شیوع ویروس کرونا با همکاری پرسنل ادارات تابعه منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان آغاز شد، ابراز داشت: طی این رزمایش ۱۵۶ بسته کمک مؤمنانه توزیع شد.

او ارزش هر بسته را مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال برآورد کرد و افزود: اجرای این رزمایش و ارائه کمک‌های مردمی با تلاش جمعی و جوشش بسیار خوب و مشارکت پرسنل و بسیجیان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان شکل‌گرفته است.

مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان بابیان اینکه وظیفه انسانی هر فردی که بتواند در این شرایط از نیازمندان جامعه دستگیری کند، ابراز داشت: در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و کمک به محرومان جامعه این حرکت خداپسندانه طی روز‌های آتی نیز ادامه دارد.

حیدریان ضمن بیان اینکه این بسته‌های کمک در شهر‌های استان سمنان توزیع خواهد شد، اضافه کرد: ماه مبارک رمضان و از سویی وجود کرونا باعث به نمایش گذاشتن صحنه‌های کم‌نظیری از همدلی، نوع‌دوستی و مهربانی در استان سمنان شده است و خوشبختانه در این روز‌های کرونایی شاهد همراهی خیران و گروه‌های مردمی برای دستگیری از نیازمندان هستیم.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.