سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح‌های عمرانی بوشهر شتاب گیرد

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر تسریع در اجرای طرح‌های عمران شهری بوشهر را خواستار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابوذر دهدار رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر در بررسی روند اجرای تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی این شهر گفت: طرح‌های عمرانی از مهمترین اقدام‌های  مدیریت شهری است و توجه به کمیت و کیفیت در اجرای آن‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد.

او ادامه داد: جلب رضایت شهروندان با پیگیری و تسریع در طرح‌های عمرانی به ویژه طرح‌های شاخص رخ می‌دهد و انتظار داریم در مورد طرح تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی که در ورودی شهر قرار دارد عملیات اجرایی تسریع شود.

او بیان کرد: در بودجه امسال شهرداری، ۱۷۰ میلیارد تومان برای طرح‌های عمران شهری اختصاص دادیم که انتظار داریم فرآیند برگزاری مناقصه طرح‌ها از حالا شروع شود و با انتخاب پیمانکاران به مرحله اجرا برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: اجرای طرح‌های عمران شهری باید رفاه و آسایش شهروندان را تامین کند و ما در مدیریت شهری تمام تلاش خود را در رسیدن به این هدف به کار می‌گیریم.

در جریان این بازدید  امیری شهردار و محمدی معاون عمرانی شهرداری گزارشی درباره تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی ارائه دادند.

این طرح، بعد از تقاطع میدان آزادی به عنوان دومین تقاطع غیر همسطح شهر بوشهر است که اجرای آن تیر پارسال آغاز و قرار شد در مدت ۱۸ ماه اجرا شود.

اعتبار این طرح ۳۲ میلیارد و ۲۶۴ میلیون تومان است که بیشترش از بودجه استانی تامین می‌شود.

این تقاطع به عنوان یکی از طرح‌های شاخص شهرداری بوشهر مطرح است که با هدف بهبود حمل و نقل و کاهش ترافیک درون شهری در دست اجراست.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.