سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رعایت فاصله ایمن و ماندن در خانه همچنان بهترین راه مقابله با کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: رعایت نکات بهداشتی، فاصله ایمن و ماندن در خانه همچنان بهترین راه مقابله با کرونا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: رعایت نکات بهداشتی و فاصله ایمن و ماندن در خانه همچنان بهترین راه مقابله با کرونا ویروس محسوب می‌شود.

او افزود: برای قطع زنجیره انتقال بیماری کووید ۱۹، ضمن توجه مردم به خود مراقبتی، همچنان پرهیز از حضور در تجمعات توصیه می‌شود.

شیرانی اضافه کرد: از زمان شروع بیماری، تا کنون یک هزار و ۱۱۳ بیمار با علایم بالینی مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده اند.
او ادامه داد: تعداد افراد نمونه گرفته شده بستری و سرپایی نیز یک هزار و ۷۱۶ نفر بوده است.

شیرانی، تعداد بهبود یافتگان ترخیص شده از بیمارستان یا درمان در منزل را ۳۱۷ نفر اعلام و اضافه کرد: هم اکنون ۴۲ بیمار در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند.

او ادامه داد: با مثبت اعلام شدن آزمایشات شش بیمار مشکوک طی ۲۴ ساعت گذشته، کل موارد مبتلا از آغاز بیماری که نتایج آزمایش آن‌ها مثبت اعلام شده ۳۵۷ نفر است.

شیرانی گفت: خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته، مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کووید ۱۹، گزارش نشده است و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در استان همان ۲۵ نفر هستند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.