سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صفحه ریحانه منتشر کرد؛

برگزاری مسابقه کتابخوانی مجازی همراه با جوایز

صفحه اینستاگرامی ریحانه، منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، با انتشار پستی، خبر از برگزاری مسابقه کتابخوانی مجازی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کتابخوانی، یکی از کارهایی است که همیشه و توسط همه توصیه می‌شود اما شاید خیلی از ما با وجود اینکه دوست داریم کتاب بخوانیم اما هنگام خواندن آن، حوصله به خرج نمی‌دهیم و وقتمان را صرف آن نمی‌کنیم، یکی از این دلایل می‌تواند وابسته بودن به تلفن‌های همراه و فضای مجازی باشد که منجر به ساخت کتاب‌های صوتی و مجازی شده است.

صفحه اینستاگرامی ریحانه، منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری خبر از برگزاری مسابقه کتابخوانی مجازی می‌دهد و از داوطلبان می‌خواهد برای شرکت در مسابقه، کتاب "مطلع عشق" را که توصیه‌های آیت‌الله خامنه‌ای به زوج‌های جوان است را تهیه و مطالعه نمایند، متن پست ریحانه و اطلاعات بیشتر را در ادامه مشاهده می‌کنید:

"مراحل شرکت در مسابقه کتابخوانی مجازی «مطلع عشق»

ثبت نام در مسابقه از تاریخ ۱۵ فروردین تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه در سایت .hamdamamketab .ir.

جهت دریافت کتاب به سایت Khamenei .ir و Book-Khamenei .ir مراجعه نمایید.

زمان شروع آزمون آنلاین ساعت ۸ الی ۲۴ روز نوزدهم اردیبهشت ماه میباشد. آزمون شامل ۲۵ سوال چهار گزینه ای و ۳۵ دقیقه زمان برای هر نفر میباشد.

نحوه ورود به آزمون: متقاضیان شماره تلفن همراه خود را وارد نموده و پس از دریافت کد پیامکی به صفحه کاربری خود برای شروع آزمون هدایت میشوند.

زمان اهداء جوایز نقدی به برگزیدگان برتر: بیستم اردیبهشت‌ماه همزمان با میلاد حضرت امام حسن علیه‌السلام

ارتباط با ما: سامانه پیامکی ۱۰۰۰۲۰۱۲۰"


بیشتر بخوانید: از جمله مهم‌ترین کارها، کتاب‌خوان کردن بانوان است


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.