سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش زمان صدور دانشنامه فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور در فارس

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: با تفویض مراحل صدور دانشنامه فارغ التحصیلان به فارس، روند صدور دانشنامه دانش آموختگان این دانشگاه به کمتر از یک سال کاهش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدحسن صیف رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: با تفویض مراحل صدور دانشنامه فارغ التحصیلان به استان، روند صدور دانشنامه دانش آموختگان این دانشگاه به کمتر از یک سال کاهش یافت.

او افزود: با موافقت هیئت رئیسه دانشگاه پیام نور از پارسال صدور دانشنامه فارغ التحصیلان به استان فارس و ۸ استان دیگر تفویض شده است که خوشبختانه در طول مدت مذکور بیش از ۱۰ هزار دانشنامه فارغ التحصیلان شهر‌های فارس مربوط به قبل از سال ۱۳۹۶ صادر و برای امضای نهایی به سازمان مرکزی دانشگاه ارسال شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس ادامه داد: تلاش داریم تا پایان امسال ۳۰ هزار دانشنامه فارغ التحصیلان این دانشگاه نیز صادر و دراختیار دانش آموختگان قرار گیرد.

صیف، از توسعه زیرساخت‌های آموزش الکترونیکی در این دانشگاه خبر داد و اعلام کرد: در سنوات گذشته بخشی از دروس دانشجویان به صورت الکترونیکی و آنلاین برگزار می‌شد که از ۱۶ فروردین ۹۹ نیز همه کلاس‌های تئوری دانشجویان با راه اندازی دو سامانه جدید آموزش الکترونیکی به صورت مجازی برگزار شده است.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.