سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکل‌گیری رزمایش کمک مؤمنانه از افتخارات کشور است

امام جمعه شهرکرد گفت: شکل‌گیری رزمایش کمک مؤمنانه از افتخارات کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: کمک‌های مؤمنانه باید با حفظ کرامت و حرمت خانواده‌ها انجام شود.

او با بیان اینکه شکل‌گیری رزمایش کمک مؤمنانه از افتخارات کشور است، افزود: در راستای اجرای این رزمایش، قرارگاه همدلی و مواسات با انسجام خوب فعال شد تا کمک‌های مردمی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا توزیع گردد.

نکونام اظهار داشت: به منظور توزیع عادلانه این کمک‌ها باید افراد نیازمند واقعی و آسیب دیدگان شناسایی و در یک بانک جامع اطلاعاتی ثبت شوند.

او اضافه کرد: کمک‌های اهدایی باید به نیازمندان واقعی برسد، حقی از کسی ضایع نشود و محرومان و نیازمندان واقعی از این کمک‌ها بهره‌مند شوند.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر نقش رسانه‌ها در اطلاع رسانی و فرهنگسازی در خصوص کمک مؤمنانه و مواسات گفت: رسانه‌ها در تزریق اطمینان به مردم در خصوص فعالیت‌های این رزمایش نقش مهمی برعهده دارند.

نکونام از مسئولان خواست: کمک‌های جمع‌آوری و توزیع شده بین مردم را با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها اطلاع‌رسانی کنند.

به گفته او، از ابتدای ماه مبارک رمضان با راه‌اندازی آشپرخانه مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد و کمک خیران و نیکوکاران، دو هزار پرس غذای گرم در مرکز استان تهیه و بین مددجویان کمیته امداد و نیازمندان توزیع شده است.

نکونام پیش بینی کرد: با حمایت خیران تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۳۰ هزار پرس غذایی گرم در این آشپرخانه با رعایت اصول بهداشتی و پروتکل بهداشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شود.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.