سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید مسئولان بر رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی

سخنگوی ستاد مقابله با ویروس کرونا در بندرماهشهر گفت: فاصله گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی را در محل کار و معابر شهری و خود مراقبتی را سر لوحه خود قرار دهیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد شنبدی دبیر و سخنگوی ستاد مقابله با ویروس کرونا در بندرماهشهر گفت: استان خوزستان خصوصاشهرستان بندرماهشهر در وضعیت قرمز بیماری کویید ۱۹ است و تعداد بیماران کرونایی در  بندرماهشهر در حال کنترل بوده که شهروندان باید شرایط زندگی در دوران کرونایی را رعایت نمایند.

او با بیان اینکه فاصله گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی را در محل کار و معابر شهری و خود مراقبتی را سر لوحه خود قرار دهیم تصریح کرد: به علت رعایت نکردن شهروندان تعداد بیماران مبتلا به بیماری کویید ۱۹در شهرستان بندرماهشهر در حال افزایش است.

شنبدی تصریح کرد: سازمان‌ها و ادارات دولتی، صنعت پتروشیمی و مراکز تولیدی ملزم به رعایت اصول بهداشت کار، پیشگیری و حفاظتی است.

سخنگوی ستاد مقابله با ویروس کرونا در بندرماهشهر ادامه داد: طبق مصوبه ستاد مقابله با ویروس کرونا خوزستان و ابلاغ آن به مدیریت ارشد شهرستان، شهرداری‌های بندرماهشهر، بندرامام و چمران به پاس زحمات پزشکان و پرستاران در جنگ با ویروس کرونا موظف به احداث میدان در شهر‌های مربوطه و نصب تندیس و نام گذاری آن بنام پرستار صورت گردد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.