سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۳ سالن آزمایشات در پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان

با حضور فرمانده انتظامی استان خوزستان ۳ سالن آزمایشات در پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان افتتاح شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان در حاشیه مراسم افتتاح ۳ سالن آزمایشات پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان  گفت: یکی از اقدامات برجسته نیروی انتظامی استان خوشایندسازی محیط کار برای کلیه مقر‌های انتظامی سراسر استان است.

او افزود: یکی از مقر‌هایی که با کمبود و یا نبود سالن آزمایشات مواجه بودیم پلیس راهنمایی و رانندگی کلانشهر اهواز و مرکز استان بود، لذا برابر تدابیر اقدامی و پیگیری‌های رئیس راهنمایی و رانندگی و همکاری معاونت مهندسی ظرف حدود یک سال ۳ سالن آزمایشات و یک باب نمازخانه با متراژ ۵۰۰ متر مربع احداث اعتبار آن از طریق طرح و برنامه استان و بخشی هم منابع استان تامین گردید.

سردار عباس زاده بیان داشت: بحمدلله طرح مذکور به بهترین شکل ممکن با حضور رئیس عقیدتی سیاسی استان و مجموعه کارکنان شریف راهنمایی و رانندگی افتتاح و به بهره برداری رسید.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: امیدواریم با توجه به ابلاغ راهور ناجا که آزمایشات از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی مراکز استان‌ها برگزار خواهند شد، با این اقدام خوبی که انجام شده این نیاز هم برآورده شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.