سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف انبار دپو لوازم سرقتی در کرج

فرمانده انتظامي شهرستان کرج از دستگيري اعضای باند سارقان لوازم خودرو و کشف انبار دپو لوازم مسروقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد معظمی گودرزی، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم خودرو در نقاط مرکزی شهرستان کرج، بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ مرکزی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی هدفمند در محدوده‌های وقوع سرقت، در نهایت موفق به شناسایی سارق شدند که با بررسی سوابق وی مشخص شد متهم از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار سطح شهرستان است.

معظمی گودرزی با بیان این که ماموران مخفیگاه متهم را شناسایی و او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند، گفت: با انتقال متهم به کلانتری، نامبرده در بازجویی‌های پلیسی به ۳ فقره سرقت لوازم خودرو و فروش اموال مسروقه به یکی از مالخران مرکز شهر کرج اقرار کرد.

او با بیان این که مخفیگاه مالخر اموال مسروقه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی نامبرده نیز دستگیر شد، افزود: در بازرسی از مخفیگاه نامبرده ۱۱۵ قلم اموال سرقتی از قبیل: تعداد ۶۸ دستگاه ضبط و پخش، ۳۶ عدد باند و ساب و ۱۱ دستگاه آمپلی فایر کشف خودرو کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج  با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، از دارندگان وسایل نقلیه خواست تا خودروی خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان مجهز کنند.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.