سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکوری: درباره حضور در پرسپولیس سکوت می‌کنم/ مسئولان فوتبالی در مورد شروع لیگ نظر خواهند داد

سرپرست دبیرکلی سابق فدراسیون فوتبال گفت: من ترجیح می‌دهم درباره حضور در باشگاه پرسپولیس سکوت کنم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال در مورد جدایی اش از فدراسیون بیان کرد: اعضای فدراسیون فوتبال به من لطف داشتند و باعث شدند اعتماد به جوانان در راس مدیریت فدراسیون شکل بگیرد. من کاملا فوتبالی هستم و در تلاشم تا به این جامعه با توجه به دانسته هایم کمک کنم.

او ادامه داد: طی روز‌های آینده امیدوارم اتفاقات خوبی برای فوتبال ما رخ دهد تا بتوانیم خدمات خوبی به مردم ارائه دهیم. نمی‌خواهم در مورد حضور در پرسپولیس صحبت کنم. در شرایطی هستیم که به نظرم سکوت می‌تواند به ما کمک کند. در این شرایط کرونایی بهترین زمان است تا به ترمیم نقاط ضعفی که شناسایی کرده بودیم بپردازیم.

سرپرست دبیرکلی سابق فدراسیون فوتبال در مورد سرنوشت برگزاری رقابت‌های لیگ برتر در هفته‌های آینده عنوان کرد: فکر می‌کنم مسئولان مربوطه که در راس کار هستند، می‌توانند در مورد ادامه لیگ صحبت کنند. قطعا نظر آن‌ها کارشناسی است و با توجه به اینکه در بطن کار هستند، شرایط را بهتر ارزیابی می‌کنند.  

شکوری درباره اعتماد فدراسیون فوتبال به جوانان اظهار کرد: من در بحث مدیریتی به تازگی وارد فوتبال شده ام. اینکه مدیران فدراسیون به من میدان دادند اتفاق بسیار خوبی است و از آن‌ها تشکر می‌کنم. شکوری که اینجا ایستاده با شکوری ۲ سال قبل فرق کرده است. من تازه اول راه هستم. تمام تلاش من این است تا به فوتبال خدمت کنم.


بيشتر بخوانيد: ایران نامزد میزبانی جام ملت‌های فوتبال آسیا ۲۰۲۷ شد


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.