سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشایی بلوار شهید فهمیده همدان جهت روان سازی ترافیک

مدیر منطقه یک شهرداری همدان از بازگشایی بلوار شهید فهمیده همدان جهت روان سازی ترافیک خبرداد.

دهبانی صابر مدیر منطقه یک شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛با اشاره به بازگشایی بلوار شهید فهمیده همدان در راستای روان سازی ترافیک این بلوار گفت: عملیات تخریب این ساختمان که دارای ۳۳ واحد مسکونی و تجاری بود پایان یافته است.

او هدف از تملک و بازگشایی معبر بلوار شهید فهمیده را تسهیل در تردد و عبور و مرور شهروندان بیان کرد و ادامه داد: در حال حاضر عملیات تخریب ساختمان ۳۵۰ میلیارد ریالی که دارای ۳۳ واحد مسکونی و تجاری بود به پایان رسیده است و با افزایش تعداد ماشین آلات سعی داریم تا در کمترین زمان ممکن عملیات خاکبرداری را پایان دهیم.

دهبانی با اشاره به اینکه تعریض بلوار شهید فهمیده اولین اقدام جهت روان سازی ترافیک این منطقه است، اظهار داشت: به زودی بازگشایی دیگری جهت تسهیل تردد شهروندان ع همدانی در خیابان پرستار و معبر پارک آکسایا انجام می‌شود که هم اکنون عملیات زیرسازی آن در حال انجام است.

او اضافه کرد: با طرح مطالعاتی که در این زمینه صورت گرفته شاهد ترافیک در محدوده بلوار شهید فهمیده و چهارراه پژوهش نخواهیم شد.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان عنوان کرد: عملیات زیرسازی و آسفالت این معبر پس از خاکبرداری کامل ساختمان به سرعت انجام خواهد شد و نسبت به زیباسازی این بلوار که معبری مهم جهت دسترسی به مراکز دانشگاهی و گردشگری است اقدام می‌شود.
‌شود.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.