سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عربستان همچنان در صدر فهرست کشور‌های عربی درگیر ویروس کرونا قرار دارد

شمار مبتلایان به کرونا در عربستان سعودی به ۱۸ هزار و ۸۱۱ نفر افزایش یافته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی بی بی سی عربی، عربستان با ۱۸ هزار و ۸۱۱ مبتلا به ویروس کرونا در میان کشور‌های عربی از نظر شمار مبتلایان همچنان در صدر قرار دارد. شمار جان باختگان در این کشور نیز به ۱۴۴ نفر افزایش یافته است.

در الجزایر شمار مبتلایان به کرونا به ۳ هزار و ۵۱۷ نفر افزایش یافت و شمار فوتی‌های کرونا به ۴۳۲ نفر رسید. شمار قربانیان کرونا در مصر ۳۳۷ نفر اعلام شد و شمار افراد مبتلا نیز به ۴ هزار و ۷۸۲ نفر افزایش یافت. در سودان هم شمار مبتلایان به کرونا به ۲۷۵ نفر و شمار جان باختگان به ۲۲ نفر رسید.

جدیدترین آمارها درباره شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان تا صبح روز سه‌شنبه نشان می‌دهد، تاکنون سه میلیون و ۶۴ هزار و ۸۳۰ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند و از این میان ۲۱۱ هزار و ۶۰۹ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

آمریکا با دارا بودن بیش از یک میلیون مبتلا به ویروس کرونا در صدر جدول کشورهای آلوده قرار دارد. پس از آن به ترتیب کشورهای اروپایی اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، آلمان و انگلیس بالاترین شمار مبتلایان به ویروس کووید-۱۹ را دارند. ترکیه و ایران نیز در رده هفتم و هشتم جدول کشورهای آلوده به ویروس کرونا حضور خود را تثبیت کرده‌اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.