سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعال شدن ۱۹ مرکز خرید کلزا

۱۹ مرکز خرید کلزا در مازندران از ۲۰ اردیبهشت فعال می‌شوند.

بهرام نجفی مدیر کل غله و خدمات بازرگانی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: پیش بینی می‌شود ۲۳ هزار تن کلزا از مزارع استان برداشت و حدود ۱۹ هزار تن کلزای مازاد بر مصرف کشاورزان به مراکز خرید تحویل داده شود.

او با بیان اینکه قیمت خرید کلزا امسال حدود ۳۵ درصد بیشتر از پارسال است، افزود: با توجه به شرائط هوایی برداشت کلزا از ۲۰ اردیبهشت آغاز و ۱۹ مراکز خرید نیز فعال می‌شود

نجفی در خصوص وضعیت برداشت گندم نیز گفت: برداشت گندم در مازندران نیمه دوم خرداد ماه آغاز خواهد شد و پیش بینی می‌شود ۱۵۵ هزار تن گندم در مازندران تولید شود که ۱۱۰ هزار تن تحویل مراکز خرید خواهد شد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی مازندران افزود: شورای اقتصاد قیمت  خرید هر کیلوگرم گندم را ۲۵۰۰ تومان تعیین کرده که ۴۷ درصد بیشتر از پارسال است.

او با بیان اینکه ۲۳ مرکز خرید گندم نیز در استان بازگشایی می‌شود از کشاورزان خواست قبل از برداشت محصول با مراجعه به مراکز خدمات کشاورزی اطلاعات خود را در سامانه ثبت کنند و هنگام تحویل محصول فقط یک شماره حساب برای واریز وجه و یک کارت ملی همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.