سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مهران عنوان کرد؛

‍ اجرای پروژه جدا سازی محدوده گلان تا کارخانه آجر نقشینه

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مهران از ‍ ادامه اجرای پروژه جدا سازی محدوده گلان تا کارخانه آجر نقشینه بطول ۳ کیلومتر خبر داد.

علیرضا قاسمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مهران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت:بمنظور ارتقا ایمنی تردد در محور پر تردد مهران به ایلام ادامه عملیات جدا سازی محور محدوده گلان تا کارخانه آجر نقشینه با نیوجرسی در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: پروژه بزرگ جداسازی محور چهار خطه مهران به ایلام با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال از سال گذشته به شکل ویژه اغاز شد که در ادامه اجرای این پروژه محدوده گلان تا کارخانه آجر نقشینه بطول ۳ کیلومتر کار جدا سازی مسیر با نیوجرسی انجام شده است.

قاسمی اظهار کرد: بر اساس بررسی بعمل امده و گزارشات پلیس راه حوادث جاده‌ای در مقاطعی از مسیر مران ایلام حد فاصل سه راهی جندالله تا مهران به شکل چشمگیری کاهش یافته و در صورت بروز حوادث سطح خسارت حوادث از فوتی به جرحی سطحی و حداقل مالی کاهش یافته است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مهران یادآور شد:محور ارتباطی مهران به ایلام بطول ۸۵ کیلومتر بواسطه برگزاری کنگره عظیم اربعین حسینی و صادرات کالا از مرز بین المللی مهران یکی از محور‌های مواصلاتی مهم و پر تردد کشور محسوب میشود که در چند سال اخیر تاکنون اقدامات بسیار مهمی با پشتیبانی و حمایت سازمان راهداری حمل نقل کشور و استان در حوزه ایمنی و ارتقا سطح کیفی مسیر انجام شده است.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.