سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۳۰۰۰ بسته حمایتی برای افغانستانی های بی بضاعت و مشاغل آسیب دیده

۳۰۰۰ بسته‌ی مواد غذایی برای اقشار بی بضاعت، محروم و مشاغل آسیب دیده از بیماری کرونا در بین افغانستانی های مقیم مشهد توزیع شد.

حبیب الله حسن زاده مدیر موسسه خیریه امام جواد (ع) در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: ما امسال با توجه به مشکلات معیشتی پیش آمده ناشی از بیماری کرونا تا این لحظه در سه مرحله بسته‌های حمایتی شامل مواد غذایی در بین خانواده‌های آسیب دیده و محروم توزیع کردیم.

او افزود: در این مرحله سه هزار بسته حمایتی مواد غذایی شامل شکر، رب، سویا، روغن، برنج، ماکارانی، مرغ و گوشت گوسفند در بین خانواده‌های شناسایی شده توزیع خواهد شد.

مدیر موسسه خیریه امام جواد (ع) ادامه داد: در مرحله‌ی اول با شروع سال جدید ۱۵۰۰ بسته معیشیتی و در مرحله‌ی دوم در نیمه شعبان ۸۵۰ بسته معیشتی دیگر در بین نیازمندان توسط این مجموعه توزیع شده است.

حسن زاده بیان کرد: علاوه بر توزیع بسته‌های معشیتی، برای تقدیر از کادر درمانی ۵۰۰ بسته پک پذیرایی در بیمارستان‌های سطح شهر نیز تا کنون توزیع کرده ایم.

موسسه خیریه امام جواد (ع) از سال ۱۳۶۷ در مشهد فعالیت خود را آغاز کرده که تا کنون ۱۶۵۰ نفر از ‌افغانستانی های سطح شهر و حاشیه شهر مشهد را تحت پوشش خود قرار داده است.
 
انتهای پیام// ب. ه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.