سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صالحی: رای کمیته استیناف در پرونده بازی سپاهان با پرسپولیس قطعی است

رئیس کمیته استیناف گفت: رای ما در پرونده دیدار سپاهان با پرسپولیس قطعی است و تیم میهمان ۳ بر صفر برنده می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا صالحی، رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره تایید رای ۳ بر صفر دیدار سپاهان با پرسپولیس به سود سرخ پوشان پایتخت از سوی کمیته استیناف بیان کرد: ابتدا آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم را دارم و دعا می‌کنم شر ویروس بد یمن کرونا از ایرانیان و جهانیان برطرف شود. پس از آغاز شیوع کرونا تصمیم‌هایی از سوی وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا اتخاذ شد که طبق آن قرار شد بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شود. دیدار سپاهان با پرسپولیس در تاریخ ۴ اسفند ۹۸ هم از این قاعده مستثنی نبود.

او افزود: با توجه به تاخیر تیم سپاهان برای ورود به ورزشگاه که علت آن از سوی مسئولان این باشگاه ازدحام بیش از حد مقابل هتل محل اقامت تیم سپاهان مطرح شد، مسئولان برگزاری بازی تصمیم گرفتند طبق آئین نامه با ۳۰ دقیقه تاخیر نسبت به ساعت ۱۶:۱۵ این دیدار را شروع کنند. البته طبق بررسی‌های ما ازدحام مقابل هتل به شکل غیرقابل کنترل نبود. گارد ویژه ماموران انتظامی هم به راحتی جمعیت را متفرق کرده بود تا با باز شدن راه اعضای تیم سپاهان بتوانند وارد اتوبوس شده و به محل ورزشگاه اعزام شوند.

صالحی تصریح کرد: طبق گزارش ناظر و نماینده فدراسیون، اعضای تیم سپاهان برای اعزام تیم به ورزشگاه تعلل کردند. زمانی هم که به ورزشگاه می‌رسند از آن‌ها خواسته می‌شود در زمین به گرم کردن بدن‌های شان مشغول شوند. در نهایت اعضای تیم سپاهان مبادرت به انجام بازی نمی‌کنند.

رئیس کمیته استیناف ادامه داد: در نهایت پس از تشکیل پرونده، کمیته انضباطی نتیجه بازی را ۳ بر صفر اعلام کرده و تیم سپاهان را ۱۵۰ میلیون تومان جریمه می‌کند. ضمن اینکه طبق حکم این کمیته تیم سپاهان از بلیت فروشی ۵۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه خانگی اش در نخستین بازی خانگی خود محروم شد. ما هم پس از شنیدن استماع اظهارات طرفین در جلسه پنجشنبه گذشته (۴ اردیبهشت)، امروز رای محرومیت از بلیت فروشی را نقض کردیم. سایر موارد تایید و با حکم کمیته استیناف تیم سپاهان ۳ بر صفر بازنده شد. ضمن اینکه این تیم باید ۱۵۰ میلیون تومان هم جریمه پرداخت کند. این رای قطعی است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۴:۳۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
سپاهان بله cas البته اینم بگم که cas هم پرسپولیسیه
ادم یاد شاگرد تنبلای دم کنکور میفته
یکی میگفت سوالا استاندارد نبود
یکی میگفت مراقب من خیلی بو میداد
یکی میگفت جام بد بود
یکی میگفت میزش کج بود
اونی که خرخون بود میگفت خوب بود
خلاصه که کنکور هم پرسپولیسیه
اصن پرسپولیس پرسپولیسیه
ناشناس
۰۱:۱۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
باز خدا خیرشون بده بخاطر عدم حضور بازیکنان سپاهان حکم ندادن که یهویی جام لیگ امسال و سه سال آینده رو بدون بازی بدن به تیم محبوبشون!!
ناشناس
۱۲:۲۳ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
همینکه ازشون امتیاز کسر نکردند یعنی هوای سپاهان رو دارند هر چند مورد داشتیم یه تیم بازیکنش قتل کرده انگار نه انگار
فوتبال پاک
۲۳:۲۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام.
باتشکر از رعایت عدالت توسط کمیته استیناف