سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه کمک‌های مومنانه در چابهار

فرماندار چابهار گفت: کمک‌های مومنانه و ورود خیران برای یاری رساندن به محرومان این شهرستان بسیار خوب بوده و این روند همچنان ادامه دارد.

رحمدل بامری فرماندار چابهار در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: از همه قشر‌های مختلف شهرستان چابهار برای رعایت نکات بهداشتی قدردانی می‌شود و امیدواریم کمترین مبتلایان به این ویروس را داشته باشیم.

او به تعطیلی بازارها، نماز‌های جمعه، سختگیری در ورود وخروج، تعطیلی اماکن تفریحی واقامتی را در پیشگیری و کنترل ویروس کرونا موثر دانست و افزود: تیم‌های بهداشتی، هلال احمر، شهرداری، فرمانداری، تعزیرات حکومتی و سایر ارگان‌ها برای مقابله با این ویروس همچنان پای کار باشند.

فرماندار چابهار بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی، ادامه گندزدایی وضدعفونی ادارات و بازار تاکید کرد و گفت: اماکن ورزشی، تفریحی، گردشگری و اقامتی همچنان تعطیل و در صورت بازگشایی با آنان برخورد می‌شود.

او از کمک‌های مومنانه نهاد‌های دولتی و غیردولتی شهرستان چابهار قدردانی و بر توزیع عادلانه در مناطق مختلف تاکید.

بامری تصریح کرد: با توجه به بازگشایی بازار‌های منطقه آزادچابهار، سطح شهر و افزایش مهمانان و سفید اعلام شدن وضعیت سیستان وبلوچستان در این شهرستان نگرانی برای افزایش شیوع ویروس کرونا جدی است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان چابهار نیز به خبرنگار ایرنا اظهارداشت: هم‌اینک در بیمارستان امام علی (ع) امکانات محدود و کادر بهداشتی درمانی جوابگوی حجم بالای مبتلایان به کرونا نخواهد بود و تنها راه رعایت موارد بهداشتی و پیشگیری است.

دکتر مهدی میرادی افزود: افزایش ترددها، بازگشایی بازارها، تجمعات مذهبی در مساجد، برپایی نماز تراویح و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی سبب شده چندین مورد جدید مثبت کرونا در چابهار ثبت شود.

او ادامه داد: در بانک‌ها، مساجد شهری و روستایی، بازار‌ها و ادارات تیم‌های آموزش نکات بهداشتی مستقر هستند و موارد لازم را به مردم یادآوری می‌کنند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.