سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت رسیدگی به مشکلات تجار و بازرگانان در بندر تجاری شادگان

فرماندار شادگان گفت: رسیدگی به مشکلات تجار و بازرگانان در بندر تجاری شادگان یک ضرورت است و باید در اولویت کاری قرار بگیرد.

سعید حاجیان فرماندار شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان به برگزاری جلسه بررسی و رفع مشکلات تجار و بازرگانان بندر تجاری این شهرستان اشاره کرد و گفت: اولویت کاری مجموعه اداری شادگان، توجه و رسیدگی به مشکلات تولید کنندگان، فعالان اقتصادی، تجار و بازرگانان و حمایت از آن‌ها است.

او با بیان اینکه ادارات متولی موظف هستند در اسرع وقت مشکلات بندر را بصورت جدی پیگیری و برای رفع آن‌ها اقدامات لازم انجام دهند، اظهار داشت: تعیین نرخ نامه واحد برای خودرو‌های مشغول به کار در بندر در اسرع وقت، ساماندهی کارگران تخلیه و بارگیری بندر، تعیین کرایه حمل بار در داخل بندر و... از مهم‌ترین مشکلاتی است که باید رفع شود.

به گفته حاجیان، شرکت‌های تخلیه و بارگیری در بندر شادگان فقط دارای مجوز قانونی و دفتر کار در شادگان با نظارت فرمانداری می‌توانند در بندر فعالیت داشته باشند.

براساس این گزارش؛ جلسه بررسی و رفع مشکلات تجار و بازرگانان بندر تجاری با حضور عامریان سرپرست بندر تجاری شادگان، یزدان پناه رئیس گمرک این شهرستان و عبرتاوی مشاور فرماندار در امور بندر در محل سالن جلسات گمرک شادگان برگزار شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.