سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد اشتغال برای ۷۴۶ نفر از طریق اعطای تسهیلات توسعه روستایی

فرماندار شهرستان چرداول گفت:طی سال گذشته برای تعداد ۷۴۶ نفر از طریق اعطای تسهیلات توسعه روستایی با اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریال اشتغال ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ فتاحی فرماندار شهرستان چرداول در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری که در شهرستان چرداول برگزار شد ، گفت: در سال گذشته برای تعداد ۷۴۶ نفر از طریق اعطای تسهیلات توسعه روستایی با اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریال اشتغال ایجاد شده است.

او ادامه داد: با مشارکت بنیاد برکت همچنین تعداد۴۴۰ طرح با مبلغ ۱۳۴ میلیارد ریال اجرایی شده است.

فتاحی در رابطه با طرح‌های اشتغالزایی در سال جاری اظهار کرد: پیش بینی می‌شود جهت ایجاد ۷۵۰ طرح اشتغالزایی در سال جاری، اعتباری بالغ بر۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شود.

او همچنین درجلسه هماهنگی ستاد مبارزه با کرونا با محوریت پویش کمک مومنانه بیان کرد: با مشارکت گروه‌های مردمی، مسئولین و ارگان‌های مختلف اقدامات قابل توجهی در مقابله با شیوع کرونا در چرداول انجام شد که در این بین راه اندازی پویش‌های مختلف با موضوع کمک به اقشار آسیب پذیر از کرونا با همت خیرین قابل تحسین است.

فرماندار شهرستان چرداول مطرح کرد: کمک‌های خوبی در این پویش با مشارکت مردم، خیرین و مسئولین جمع آوری شده که باید به صورت عادلانه در اختیار افراد واصناف مورد هدف قرار گیرد.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.