سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشایی آرایشگاه‌ها از امروز در اسدآباد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اسدآباد گفت: فعالیت آرایشگاه های مردانه و زنانه شهرستان با رعایت اصول بهداشتی از امروز آغاز شد.

حمزه عبدکوند، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان  گفت: آرایشگاه های زنانه و مردانه شهرستان از امروز، به شرط رعایت دستورهای بهداشتی مورد تأیید دانشگاه علوم پزشکی و فاصله‌گذاری اجتماعی و با داشتن کد بهداشتی اجازه فعالیت خواهند داشت.

او ادامه داد: به شرط رعایت دستور‌های بهداشتی مورد تأیید دانشگاه علوم پزشکی و فاصله‌گذاری اجتماعی و با داشتن کد بهداشتی اجازه فعالیت خواهند داشت.

او افزود: ضوابط و دستور‌های سختگیرانه بهداشتی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است که هدف اصلی آن تأمین سلامت آرایشگران و مشتریان آنهاست .

عبدکوند با اشاره به اینکه به شدت بر رعایت موارد بهداشتی  در آرایشگاه ها نظارت می شود، بیان کرد: آرایشگاه‌هایی که به پروتکل و دستورالعمل‌های بهداشتی توصیه شده توجه نکرده باشند، پلمب می شوند.

او ادامه داد: داشتن سیستم تهویه، کارتخوان در آرایشگاه، غربالگری و تکمیل خوداظهاری سلامت آرایشگران و شاگردان، استفاده از ماسک و دستکش، ضدعفونی و گندزدایی و بهداشت محیط، نوبت دهی تلفنی و اینترنتی، الزام ثبت واحد آرایشگاهی در سامانه سلامت و داشتن کد بهداشتی از دیگر شروط برای بازگشایی آرایشگاه‌ها است.

انتهای پیام/ا

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.