سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند خبر داد؛

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی دماوند

سرهنگ فاضلی از دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی و موتورسیکلت در شهرستان دماوند خبر داد.

سرهنگ حسین فاضلی فرمانده انتطامی شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در پی وقوع و افزایش سرقت اماکن خصوصی در حوزه بخش پاسگاه جابان، موضوع به طور ویژه در دستور کار فرمانده و ماموران پاسگاه جابان این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند افزود: پس از دستگیری باند سارقین اماکن خصوصی در ایام گذشته و کشف ۱۵ فقره سرقت از آنان، عوامل انتظامی پاسگاه جابان با اطمینان از گسترده بودن شبکه و باند سارقان ضمن ادامه تحقیقات پلیسی و بررسی‌های همه جانبه و اقدامات شبانه روزی در سطح حوزه موفق به شناسایی رد پای دیگر اعضای سارقان باند اماکن خصوصی شدند.

او بیان کرد: پس از شناسایی سارقان و مخفیگاه آنان اقدامات قانونی جهت دستگیری متهمان آغاز و در عملیات‌های جداگانه ۵ نفر متهم دستگیر و به پاسگاه جابان انتقال یافتند.

سرهنگ فاضلی ادامه داد: پس از دلالت متهمان به یگان و در اختیار گرفتن دیگر متهمان از زندان با استفاده از شیوه و شگرد‌های پلیسی به عمل آمده سارقان لب به اعتراف گشوده و به سرقت ۱ دستگاه موتورسیکلت و ۷ فقره سرقت دیگر از ویلا‌های حوزه روستای جابان و حومه اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.


بیشتر بخوانید: دستگيری سارق به عنف با ۳ فقره سرقت در پرديس


او گفت: متهمان از افراد غیر بومی و سابقه اعتیاد شدید به مصرف موادمخدر داشته که تحقیقات در خصوص دیگر اعمال مجرمانه آنان با جدیت ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی دماوند با بیان اینکه بهترین همکاران پلیس شهروندان مسئولیت پذیر و قانون مدار هستند، افزود: بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست؛ لذا از شهروندان تقاضا کرد، از به کارگیری سریداران و نگهبانان نامطمئن و بدون شناخت و مدارک هویتی جداً خودداری و در این خصوص حتما همکاری و هماهنگی لازم را با یگان انتظامی محل سکونت خود به عمل آورند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.