سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوریس جانسون: دوره اوج کرونا را پشت سرگذاشته‌ایم

نخست‌وزیر انگلیس در اولین سخنرانی خود پس از بهبود یافتن از کرونا اعلام کرد شاخص‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد این کشور اوج شیوع این بیماری را پشت سرگذاشته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکای نیوز، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس اعلام کرد این کشور دوره اوج بحرانشیوع کرونا را پشت سرگذاشته است.

وی در اولین سخنرانی خود پس از بهبودی از کرونا گفت: سختی فاصله گذاری اجتماعی را درک می‌کند و از مردم می‌خواهم شرایط قرنطینه را تحمل کنند.

جانسون تایید کرد که ویروس کرونا بزرگترین چالش پس از جنگ جهانی دوم است. او همچنین گفت کشورش در کاهش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا پیشرفت داشته است و مرحله اول مقابله با این بحران رو به پایان است.

وی درباره زمان برداشته شدن ممنوعیت‌ها گفت: نمی‌توان از این مسئله ساده گذشت و در روز‌های آینده تدابیری اجرایی لازم اعلام می‌شود.

نخست وزیر انگلیس همچنین اعلام کرد این کشور تغییر مسیر مبارزه با ویروس کرونا را آغاز کرده است.

جانسون که به ویروس کرونا مبتلا و مدتی در بیمارستان بستری بود شب گذشته با پایان یافتن ۱۴ روز استراحت مطلق به دفتر کارش بازگشت.

بر اساس آخرین آمارها، شمار قربانیان ویروس کرونا در بیمارستان‌های انگلیس از مرز ۲۰ هزار نفر گذشت و در رتبه پنجم جهان قرار گرفت. همچنین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور ۱۵۲ هزار و ۸۴۰ نفر است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.