سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت ۷۰ درصدی تعریض گردنه خیرآباد تویسرکان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل حاده‌ای استان همدان از پیشرفت ۷۰ درصدی تعریض گردنه خیرآباد تویسرکان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مصطفی پناهنده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل حاده‌ای استان همدان در حاشیه بازدید استاندار همدان و جمعی از مسئولان استان از روند اجرای تعریض این محور گفت: تعریض ۵ کیلومتر از این محور به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان واگذار شده که تاکنون ۳ کیلومتر این مسیر آسفالته شده و زیر بار ترافیکی قرار گرفته است.

او با اشاره به اینکه برای تکمیل این طرح چهار میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: تمامی عملیات شامل ترانشه برداری، زیرسازی، تعریض ابنیه فنی و ... به همت این اداره کل انجام می‌شود.

پناهنده  ادامه داد: هم اکنون ۳۰ دستگاه خودوری سبک و سنگین و ۳۵ نیروی راهدار در گردنه خیرآباد فعالیت مستمری دارند.

این مسئول با تأکید بر اینکه رفع نقاط حادثه خیز، کاهش تصادفات و تعریض جاده از اهداف اولیه اجرایی شدن این محور است، یادآور شد: تعریض این طرح از شهریور سال ۹۸ آغاز شده است و پیش بینی می‌شود تا دو ماه دیگربه پایان برسد.

گفتنی است، استاندار همدان، به همراه نماینده مردم تویسرکان در مجلس و جمعی از مسئولان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از گردنه خیرآباد بازدید کردند.

در این بازدید استاندار همدان در جریان روند تعریض این محور قرار گرفته و تسریع در اتمام این طرح را خواستار شد.

محور تویسرکان ـ جوکار در حقیقت محور اصلی برای دسترسی به مرکز استان و دیگر شهرستان‌های اطراف است، که تعریض این مسیر زمینه‌ساز حمل و نقل آسان و ایمن است.

انتهای پیام/ د 

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.