سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح ملی «راهکار» در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد

همزمان با ماه مبارک رمضان، طرح ملی «راهکار» در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدرضا مظاهری مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: طرح ملی «راهکار» با عنوان رزمایش ایمان، همدلی، کار و ایثار رمضان همزمان با ماه مبارک رمضان و در راستای مقابله با ویروس کرونا در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می‌شود.

او افزود: این طرح با هدف ایجاد و تقویت نهضت خدمت رسانی، تقویت بنیه ایمان همدلی، کار و ایثار در محیط خانواده و محله با استفاده از ظرفیت‌های خودجوش و داوطلبانه مردمی با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار خواهد شد.

مظاهری اضافه کرد: اعتماد سازی، شبکه سازی و جریان سازی از رویکرد‌های طرح ملی «راهکار» در کانون‌های فرهنگی هنری چهارمحال و بختیاری است.

او ادامه داد: در این طرح، ۱۴ برنامه عملیاتی در قالب دو بسته برنامه ای، در چهار محور ایمان، همدلی، کار و ایثار طراحی شده تا کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بتوانند تا زمانی که نماز جماعت در مساجد برقرار نباشد این برنامه‌ها را اجرا کنند.

مظاهری گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، ائمه جماعات و خانواده‌ها می‌توانند با ارسال فیلم و عکس از فعالیت‌های صورت گرفته در قالب طرح ملی «راهکار» از سه طریق سامانه بچه‌های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir، عضویت در کانال فهما به نشانی gap.im/fahmabot و انتشار در فضای مجازی با عنوان پویش مردمی بچه‌های مسجد در طرح ملی راهکار شرکت نمایند.

او افزود: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سامانه بچه‌های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.