سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد خبر داد؛

الزامات و محدودیت‌های ماه مبارک رمضان

تجاری گفت: متصدیان مراکز پذیرایی بین راهی و پایانه‌ها و فرودگاه‌ها با اخذ مجوز از اداره نظارت بر اماکن عمومی فرمانده استان می‌توانند فعالیت کنند.

سرهنگ برزو تجاری فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: به منظور رعایت حال عمومی اقشار اجتماعی و افرادی که دارای عذر شرعی می‌باشند، متصدیان مراکز پذرایی بین راهی، پایانه‌ها، فرودگاه‌ها و راه آهن می‌توانند با اخذ مجوز از اداره نظارت بر اماکن عمومی فرمانده انتظامی استان استان با رعایت شئون اسلامی و پروتکل‌های بهداشتی و با استنار مکان، به گونه‌ای که در ملاء عام تظاهر به روزه خواری صورت نگیرد، فعالیت کنند.

تجاری اظهار داشت: مراکز پذیرایی فاقد مجوز از اذان صبح تا اذان مغرب اجازه فعالیت نداشته و درصورت مشاهده برابر ضوابط و مقررات با متخلفان برخورد صورت می‌گیرد.

او افزود: تمام رانندگان و سرنشینان وسائل نقلیه اعم ازعمومی و شخصی موظف به رعایت حرمت ماه مبارک رمضان بوده و از هر گونه تظاهر به روزه خواری، ایجاد آلودگی صوتی و اعمال منافی شئونات مکتبی اجتناب کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد اضافه کرد: افرادی که به دلایلی از جمله بیماری، مسافرت قادر به روزه گرفتن نمی باشند، با رعایت شئون ماه مبارک رمضان از خوردن و آشامیدن درملاء عام خودداری نمایند.

این فرماندهی تلاش می‌کند با حضور هدفمند پلیس رفت و آمد را تسهیل و امنیت را ارتقاء بخشد و البته همکاری مردم و روزه داران بسیار راه گشا خواهد بود.

او تصریح کرد: یکی از جهات معنوی این ماه مبارک رمضان رعایت از پیش عفاف و حجاب و دوری از ناهنجاری‌ها است لذا انتظار می‌رود همگان ضمن رعایت قضای معنوی حاکم بر جامعه، اخلاق و پوشش اسلامی را مراعات کرده و در این  روزهای مهم نیروی انتظامی را یاری کنند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.