سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد;

لزوم تداوم اجرای مصوبات ستاد استانی کرونا در ایلام

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام بر لزوم تداوم اجرای مصوبات ستاد استانی کرونا در ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  صادقی فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در هفدهمین جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا ضمن تاکید بر لزوم تداوم اجرای مصوبات ستاد استانی کرونا ابراز داشت: همه ما باید برای شرایط مواجهه و مقابله با کرونا از هم اکنون و در آینده هم آماده باشیم تا بتوانیم با آن مبارزه کنیم.

او مطرح کرد: متاسفانه در یک دوره زمانی، مردم، ادارات، اصناف و غیره حساسیت آن‌ها نسبت به بحث کرونا کمتر شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام به اعزام اکیپی از استان جهت بیماریابی به شهرستان‌ها از جمله هلیلان اشاره کرد و ادامه داد: از صنوف درخواست داریم که هر چه سریع‌تر جهت ثبت نام در سامانه و دریافت کد بهداشتی اقدامات لازم را انجام دهند.

در ادامه این جلسه نیز دکتر شاهماری معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: به دنبال اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند، دستگاه‌ها و سازمان‌های غیردانشگاهی متقاضی دریافت اقلام حفاظتی از طریق سامانه ttac.ir (ثبت اطلاعات مورد نیاز در سامانه الکترونیکی) اقدام کرده و اقلام مورد نیاز خودشان را درخواست بدهند.

او بیان کرد: شرایط ایجاب می‌کند که دپوی مناسبی در بحث دارو و تجهیزات در بخش دولتی و خصوصی اتفاق بیفتد و با توجه به بحث کرونا و مشکلات به بار آورده برای پیمانکاران بخش خصوصی داروخانه‌های بیمارستان‌ها، انتظار می‌رود که جهت حمایت از آن‌ها اعطای تسهیلات به پیمانکاران حوزه درمان جهت دپوی دارو و تجهیزات صورت گیرد.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.