سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل جلسه تشدید نظارت‌ها در اجرای گام دوم مبارزه با ویروس کرونا

جلسه تشدید نظارت‌ها در اجرای گام دوم مبارزه با ویروس کرونا در سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دره شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  جلسه‌ای پیرامون تشدید نظارت‌ها در اجرای گام دوم مبارزه با ویروس کووید ۱۹ در سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دره شهر برگزار شد.

مظلومی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دره شهر ضمن خیرمقدم به حاضرین، نکاتی را در زمینه بازرسی و تشدید نظارت‌ها و تشکیل ۴ تیم سه نفره جهت بازرسی هدفمند با ادارات مرتبط در راستای گام دوم فاصله گذاری اجتماعی و کد رهگیری واحد‌های صنفی و صنعتی در سامانه را بیان نمود و افزود: واحد‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی در جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را رعایت نکنند به مراجع قضایی معرفی و نسبت به پلمب آنان اقدام عاجل صورت گیرد.

شکری کارشناس بهداشت محیط مرکز بهداشت دره شهر نیز مطالبی را با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و ماه مبارک رمضان جهت جلوگیری از شیوع بیماری‌های منتقله از آب و غذا و تاکید بر تشدید کنترل نظارت و بازرسی مستمر از مراکز تهیه و توزیع، منابع و مخازن آب آشامیدنی، نمونه برداری و کُلر سنجی از آب و مواد غذایی را تشریح نمود.

در پایان پس از بحث و تبادل نظر، حاضرین پیشنهادات خود را در این راستا اعلام نمودند و مقرر گردید علاوه بر اقدامات نامبرده، کارشناسان گزارش روزانه فعالیت‌های انجام شده خود را به واحد بهداشت محیط تحویل دهند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.