سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادرات ۱۱۷ میلیون دلار کالا از پرویزخان در فروردین

فرماندار قصرشیرین گفت : با وجود شیوع ویروس کرونا و بحرانی که کشور با آن مواجه است در فروردین ماه امسال در مجموع ۱۱۷ میلیون دلار کالا از مرز رسمی پرویزخان به عراق صادر شد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : با وجود شیوع ویروس کرونا و بحرانی که کشور با آن مواجه است در فروردین ماه امسال در مجموع ۱۱۷ میلیون دلار کالا از مرز رسمی پرویزخان به عراق صادر شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد رشد داشته است.

او گفت : ارزش وزنی کالا‌های صادر شده در فروردین امسال نیز ۲۹۲ هزار تن است که از نظر وزنی فروردین ماه امسال نسبت به پارسال ۳۸ درصد افزایش وزنی داشته است.

او افزود: رشد کالا‌های صادر شده نشان از تلاش همگانی دستگاه‌ها است که با وجود تحریم‌های ظالمانه و محدودیت‌های زیرساخت‌های مرزی با توجه به همزمانی عملیات عمرانی طرح جامع گمرک پرویزخان و همچنین رعایت کنترل‌های بهداشتی با همکاری سایر سازمان‌های مرزی در یک ماه گذشته با شیوع ویروس کرونا را دارد.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: سیمان خاکستری، کیک و بیسکویت، کولر آبی، هندوانه، لبنیات، لوازم ساختمانی و میوه و تره بار از کالا‌های صادر شده از مرز رسمی پرویزخان است .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.