سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیا نفرین صلاح دامن لیگ برتر بریتانیا را می‌گیرد؟

تعطیلی یک لیگ فوتبال تجربه‌ای است که در زندگی ورزشی کمتر ورزشکاری رخ می‌دهد، اما کمتر کسی است که بداند محمد صلاح، یک بار این اتفاق را تجربه کرده و در صورت ناتمام ماندن لیگ برتر بریتانیا، او دومین تعطیلی زندگی ورزشی خود را تجربه می‌کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی انتشار ویروس کرونا در کشور‌های مختلف جهان، مسابقات ورزشی معتبری از جمله لیگ برتر فوتبال انگلیس متوقف شده و احتمالا ناتمام خواهند ماند.

تعطیلی یک لیگ فوتبال تجربه‌ای است که در زندگی ورزشی کمتر ورزشکاری رخ می‌دهد، اما کمتر کسی است که بداند محمد صلاح، فوتبالیست مصری لیورپول، یک بار این اتفاق را تجربه کرده و در صورت ناتمام ماندن لیگ برتر بریتانیا، او دومین تعطیلی زندگی ورزشی خود را تجربه می‌کند.

محمد صلاح زمانی که در تیم المقاولون در لیگ فوتبال مصر بازی می‌کرد، در پی فرو ریختن ورزشگاه بورسعید در ۱ فوریه ۲۰۱۲ و در بازی میان تیم‌های الاهلی و المصری و کشته شدن ۷۴ نفر و زخمی شدن حدود هزار نفر، لیگ فوتبال مصر در فصل ۲۰۱۱-۲۰۱۲ ناتمام ماند. صلاح پس از آن به بازل سوئیس رفت و از آنجا دوران حرفه‌ای فوتبال خود را آغاز کرد.

ناتمام ماندن احتمالی لیگ فوتبال برتر بریتانیا برای صلاح و لیورپول یک ضربه بزرگ به شمار می‌رود. لیورپول که با اختلاف ۲۵ امتیاز نسبت به منچسترسیتی، در صدر جدول ایستاده، این فرصت را دارد که پس از ۳ دهه به عنوان قهرمانی لیگ فوتبال جزیره برسد. آخرین قهرمانی لیورپول مربوط به سال ۱۹۹۰ است. صلاح در این فصل تا کنون ۲۰ گل برای لیورپول به ثمر رسانده است.

منبع: العربیه

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.