سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای خدمت بیشتر به مردم دست در دست هم پیش خواهیم رفت

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس گفت: برای خدمت بیشتر به مردم دست در دست هم با گام‌های استوار‌تر پیش خواهیم رفت.

حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه هم اندیشی مسئولان استان مرکزی و شهرستان‌های محلات و دلیجان در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: بدون شک برای خدمت بیشتر به مردم دست در دست هم انشاالله با گام‌های استوار‌تر پیش خواهیم رفت.

حجت الاسلام سلیمی افزود: امروز نیاز بود با هماهنگی و همدلی در خصوص امور مربوط به منطقه محلات، دلیجان، نراق، نیم ور و روستا‌ها موارد مطرح و گره گشایی و پیگیری شود.

او اضافه کرد: این هم اندیشی‌ها موجب می‌شود ما با توان مضاعف در امور مختلف مربوط به مردم در حوزه‌های مختلف در بخش آب و خاک، زمین، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، طرح‌های هادی، بهداشت و درمان و موارد دیگر پیگیری‌هایی انجام دهیم و این جلسات قطعاً ادامه پیدا خواهد کرد.

زندوکیلی معاون عمرانی استاندار مرکزی هم *** گفت: خیلی از مسائلی که در یکی دو سال گذشته مطرح می‌شد با پیگیری‌های مسئولین شهرستان و نماینده محترم امروز حل و فصل شده است.

زندوکیلی افزود: بسیاری از مسائل هم که نیاز شهرستان بود افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته و تعدادی هم که در دست پیگیری است انشالله با همکاری نماینده محترم و مسئولین شهرستان بتوانیم این موارد را به زودی اجرایی و به بهره‌برداری برسانیم.

جلسه هم اندیشی فرمانداران، بخشداران، شهرداران و اعضای شورا‌های اسلامی شهر‌های محلات، دلیجان، نراق و نیم ور با حضور حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان، زندیه وکیلی معاون عمرانی استانداری و تعدادی از مدیران کل در سالن جلسات پیام نور شهرستان محلات برگزار شد.

در این جلسه در خصوص مسائل و مشکلات مربوط به حوزه شهر‌های محلات، دلیجان، نیم ور و نراق پیرامون راه و شهرسازی، راهداری، آب و فاضلاب شهری و روستایی، بنیاد مسکن، بهداشت و درمان و مسائل مربوط به حوزه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این جلسه مقرر شد جلساتی به صورت مستمر برای حل و فصل این مشکلات در شهرستان و یا در استان با حضور مسئولین مربوطه برگزار و پیگیری‌های لازم انجام گیرد.

همچنین بخشی از موارد هم در همین جلسه مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت و مدیران کل با ارائه توضیحاتی قول مساعد دادند جهت رفع این مشکلات همکاری‌های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.