سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرتاب ماهواره نور، تراز امنیتی ایران را بالا برد

نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام سپاه در پرتاب ماهواره نور، تراز امنیتی ایران اسلامی را بالا برد و اقتدار ملت سلحشور ایران را به رخ جهانیان کشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی، نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به فرمانده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی از اقدام سپاه در پرتاب ماهواره نور قدردانی کرد.

او گفت: جمهوری اسلامی از اقتدار بی نظیری در تاریخ چهل ساله خود برخوردار شده و  اقدام سپاه با بهره گیری از دانش علمی و پرتاب ماهواره نظامی در مدار زمین، اقتدار ملت سلحشور ایران را به رخ جهانیان کشید و تراز امنیتی ایران اسلامی را بالا برد.

پورابراهیمی افزود: سپاه پاسداران امروز تمام‌ قد در دفاع از کشور ایستاده و جان خویش را برای دفاع از جمهوری اسلامی گذاشته است و تمام مردم ایران اسلامی عقبه جریان حمایت از سپاه بوده و این یک واقعیت در کشور است؛ اگر امروز سپاه نبود، نمی‌دانستیم بر سر حرم ائمه(ع)، سوریه، عراق و کشورمان چه می‌آوردند.

او بیان داشت: بدون شک تشکیل سپاه پاسداران درماه‌های اولیه پیروزی انقلاب اسلامی با تدبیر امام (ره)، فرصتی بزرگ برای غلبه بر توطئه‌های متنوع دشمنان به ویژه توطئه متوقف کردن و به زیر کشیدن حرکت انقلابی مردم ایران بود.

پورابراهیمی به عملکرد سپاه در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان اشاره کرد و افزود: سپاه از ابتدای تاسیس، توطئه‌های فراوانی را مدیریت و خنثی کرد. در دفاع مقدس آب دیده شد، در آبادانی کشور خوش درخشید و در توطئه‌های گوناگون، از جمله جنگ نرم، تحریم‌های اقتصادی و تهدیدات امنیتی راه را بر نفوذ و پیشروی دشمن بست.

او گفت: از این رو سپاه را باید تکیه گاه عزت مردم ایران دانست که در این راه، عزتمندانه فرماندهان و رزمندگان سلحشوری را تقدیم انقلاب کردند که آخرین و یکی از درخشان‌ترین نمونه‌های آن، شهادت عزت آفرین سردار حاج قاسم سلیمانی بود.

انتهای پیام/م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.