سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طبخ و توزیع ۲ میلیون پرس غذا در خراسان رضوی

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: پیش از این قرار بر توزیع یک میلیون پرس غذای گرم میان نیازمندان در ماه مبارک رمضان بود که با مشارکت نیکوکاران این رقم به ۲ میلیون پرس افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حبیب الله آسوده مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی در حاشیه مراسم بسته بندی سبد معیشتی توسط اداره یک مشهد، گفت: قرارگاه رزمایش مواسات و همدلی در استان با محوریت نماینده، ولی فقیه در استان ایجاد شده و کمیته امداد مسئول ستاد معیشت تعیین شده است.

او با بیان اینکه قرارگاه رزمایش مواسات و همدلی در استان کار خود را با توزیع یک میلیون پرس غذای گرم شروع کرده بود، افزود: خوشبختانه طبخ و توزیع یک میلیون پرس غذای گرم با مشارکت نیکوکاران به ۲ میلیون پرس افزایش پیدا کرد که امیدواریم این رقم در ماه رمضان به ۳ میلیون پرس برسد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به مشارکت با دستگاه ها، هیئات و خیران در طبخ  و توزیع غذا، ادامه داد: به این منظور حاضریم در یک مشارکت دوجانبه در تهیه و طبخ غذا برای ماه مبارک رمضان همکاری داشته باشیم تا رزمایش مواسات و همدلی را به نحو نیکو رقم بزنیم.

آسوده بیان کرد: در ایام شیوع کرونا  تولید لوازم بهداشتی توسط مجریان طرح‌های اشتغال این نهاد از مرز ۴ میلیون گذشت و این یک امر جهادی و کمک به همنوعان و مردم استان بود.

او تصریح کرد: نیکوکاران به منظور کمک به رزمایش مواسات و همدلی می‌توانند با شماره گیری کد #  ۸۸ *۸۸۷۷ * اقدام کنند.
 
انتهای پیام//ز.ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.