سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابتلای نزدیک به ۱۰ هزار آمریکایی به کرونا در شبانه روز گذشته

براساس آخرین آمار در شبانه روز گذشته ۹ هزار و ۷۱۰ نفر آمریکایی به ویروس کرونا مبتلا و ۶۵۴ نفر نیز در اثر این بیماری جان باختند.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وب سایت ورلد او میتر، براساس تازه‌ترین آمار تا عصر روز یکشنبه، ۹ هزار و ۷۱۰ مورد جدید ابتلا به ویروس کووید-۱۹ طی شبانه روز گذشته در آمریکا شناسایی شد.

در نتیجه شمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به رقم ۹۷۰ هزار و ۱۰۷ نفر رسید. همچنین در شبانه روز گذشته ۶۵۴ مورد جدید مرگ و میر ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در این کشور ثبت شد. بدین ترتیب تا به امروز ۵۴ هزار و ۹۱۲ آمریکایی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

این در حالی است که یک مسئول بهداشتی چین روز یکشنبه اعلام کرد شهر ووهان که سال گذشته منشاء ظهور ویروس کرونا بود و همه گیری جهانی کووید ۱۹ از آن آغاز شد، امروز دیگر هیچ مبتلا به این بیماری را در بیمارستان‌های خود ندارد.‌

طبق آخرین آمار و ارقامی که مسئولان بهداشتی چین از مبتلایان و قربانیان کووید ۱۹ در ووهان منتشر کردند، تعداد بیماران کووید ۱۹ در این شهر ۴۶ هزار و ۴۵۲ نفر (۵۶ درصد کل مبتلایان به این بیماری در چین) و تعداد قربانیان این بیماری ۳ هزار و ۶۸۹ نفر (معادل ۸۴ درصد کل قربانیان این بیماری در چین) اعلام شد.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به بیش از ۲ میلیون و ۹۴۳ هزار نفر و آمار جان‌باختگان به بیش از ۲۰۰ هزار نفر رسید. در این میان آمریکا و کشور‌های اروپایی اسپانیا، ایتالیا، آلمان، فرانسه و انگلیس از نظر میزان ابتلا و فوتی ناشی از ویروس کرونا در صدر کشور‌های دنیا قرار دارند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۵۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
ترامپ بي ترامپ
سجاد
۲۰:۴۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
واکسن این بیماری متوجه شدن دلها به خدا وتو به می باشد