سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم تخصیص ۱۱۰ میلیارد ریال برای اصلاح معابر پرتصادف در مشهد

برای اصلاح معابری که بیشترین تصادفات با عابر پیاده در آن رخ می‌دهد، ۱۱۰میلیارد ریال مورد نیاز است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجتبی بهاروند رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد گفت: عابران پیاده و راکبین موتورسیکلت در همه شهر‌ها بیشترین آمار تصادفات را به خود اختصاص می‌دهند.

 او افزود: برای کاهش آمار تلفات عابران پیاده در مشهد ۷۰ کیلومتر از معابر شهر که بیشترین تصادفات عابر پیاده را داشته‌ اند، شناسایی و اصلاحات مورد نیاز آن استخراج شده است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد ادامه داد: اعتبار لازم برای این اصلاحات، ۱۱۰میلیارد ریال است که اجرای آن به مناطق ابلاغ شده و تا کنون بیش از ۵۰درصد پیشرفت داشته است.

بهاروند بیان کرد: پروژه حق تقدم عابرین پیاده نیز با ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از پارسال در مشهد آغاز شده و اجرای آن در سال جاری نیز ادامه دارد.

او تصریح کرد: براساس بانک اطلاعات تصادفات شهر که داده‌های آن از پزشکی قانونی، اورژانس و پلیس راهنمایی و رانندگی مشهد دریافت می‌شود، ایمن‌ سازی ۴۴ تقاطع و معبر شهری در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد تاکید کرد: ۲۳ مورد از این نقاط تقاطع و ۲۱ مورد نیز معبر پرتصادف شهری است که به تصویب استانداری خراسان رضوی نیز رسیده است.
 
انتهای پیام// م.ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.