سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع بسته های معیشتی در نهاوند

رئیس هیئت‌امنای آستان مقدس امام زاده علی محمد (ع) نهاوند گفت: ۵۰۰ خانوار نیازمند تحت پوشش امام زاده علی و محمد کمک معیشتی دریافت می‌کنند.

وهاب رضایی مفرد، رئیس هیئت‌امنای آستان مقدس امام زاده علی محمد (ع) نهاوند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: آستان مطهر این امام زاده در شهرستان نهاوند این روز‌ها به پایگاهی فعال برای اجرای رزمایش مومنانه در ماه مبارک و محلی برای همدلی و همکاری اقشار مختلف مردم برای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا تبدیل‌شده است.

او افزود: بقاع متبرک امام زادگان این روز‌ها به دلیل اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند از پذیرش زائران عزیز معذور هستند و به مکانی برای جمع‌آوری کمک‌های مردم و خیرین تبدیل‌شده است که آستان مقدس شاهزاده محمد و علی (ع) نهاوند در محله قیصریه این شهرستان از گذشته تا امروز در کمک به خیرین جایگاه شاخصی داشته است.

رضایی مفرد گفت: از ابتدای شیوع کرونا این امام زاده تبدیل به تولیدی ماسک توسط گروه جهادی بقیه الله شد همچنین با کمک هیئت‌امنا و خیرین شهرستان نهاوند در چندین مرحله جمع‌آوری کمک برای خانواده‌های آسیب‌دیده از ویروس کرونا در این آستان مقدس انجام‌شد.

او بیان کرد: با شروع ماه مبارک رمضان حدود ۵۰۰ خانوار نیازمند از سوی گروه جهادی بقیه الله و خیران این آستان شناسایی‌شدند که بسته‌های غذایی را در چند نوبت دریافت می‌کنند و در صورت کمک خیرین می‌توانیم کمک‌ها را بیشتر کنیم.

رئیس هیات امنای امام زاده محمد و علی نهاوند گفت: بسته‌های غذایی ما شامل روغن، مرغ، چای، برنج، قند، پنیر و لپه هستند که تاکنون در چهار مرحله تقسیم‌شده است و در آستانه ماه پر خیروبرکت رمضان نیز بسته‌های جدید توزیع می‌شود.

او عنوان کرد: در مرحله اول ۳۰۰ بسته داشتیم که حدود ۳۰۰ هزار تومان قیمت هر بسته بود و ۴۰۰ بسته میوه و ۴۰۰ بسته بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده نیز به خانواده‌ای نیازمندان اهدا شد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.