سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابتلا ۱۲۴ مورد جدید به کرونا در استان اصفهان

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در ۲۴ گذشته با اضافه شدن ۱۲۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹، تعداد بستری شدگان مراکز درمانی استان اصفهان به ۷۶۶ نفر رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آرش نجیمی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در ۲۴ گذشته با اضافه شدن ۱۲۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹، تعداد بستری شدگان مراکز درمانی استان (به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل) به علت ابتلا به این ویروس به ۷۶۶ نفر رسیده است.

او با بیان اینکه از این تعداد بیمار مبتلا به کووید ۱۹ هم اکنون ۱۷۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: در این مدت همچنین ۱۰۶ نفر از مبتلایان به کرونا با بهبود وضعیت جسمانی از مراکز درمانی مرخص شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به مردم توصیه کرد بهداشت فردی را رعایت و از حضور در اجتماعات پرهیز کنند و در صورت ضرور فاصله گذاری اجتماعی را حفظ کنند تا بتوان زنجیره کرونا را قطع کرد.

علائم ابتلای به ویروس کرونا شامل تب، سرفه، تنگی نفس، علایم گوارشی و در موراد شدید عفونت ریه (پنومونی)، سندرم تنفسی حاد و نارسایی کلیه است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.