سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخریب اراضی ملی بخش مرکزی مهاباد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهاباد گفت: متخلفان اراضی ملی که در روستای بخش مرکزی اقدام به قرق مراتع کرده بودند، شناسایی شدند.

مجید پاتو رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: متخلفان اراضی ملی در روستای بخش مرکزی این شهرستان اقدام به قرق مراتع کرده بودند شناسایی و با هماهنگی دهیار و اعضای شورا نکات لازم مبنی بر قوانین و دستورالعمل‌های بهره برداری از مراتع از بلندگوی روستا به ساکنان اعلام شد که در صورت ادامه قرق مراتع با اشخاص خاطی برخورد قانونی قاطع خواهد شد.

پاتو اظهار داشت: همچنین دو مورد تخریب در روستای کهریزه شیخان و برداشت کروکی محل تخریب شده و احضار شخص خاطی طی دعوت نامه برای انجام اقدمات قانونی صورت گرفته است.

او با بیان اینکه چرای دام‌ها در مراتع شهرستان مهاباد تا ۱۵ اردیبهشت ماه ممنوع اعلام شده است، افزود:در صورت چرای دام قبل از این تاریخ با متخلفان برخورد شده و در صورت تکرار، پروانه ممیزی آن‌ها باطل می‌شود.

پاتو تصریح کرد: نیرو‌های یگان حفاظت اداره منابع طبیعی به صورت شبانه روز در روستا‌های پایین دره و کهریزه شیخان (بخش مرکزی) گشت زنی می‌کنند و در صورت مشاهده شدن برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.