سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای همزمان ۲۴۷ میلیارد ریال پروژه در سال ۹۸

شهردار منطقه سه شیراز گفت: پارسال ۴۷ پروژه با اعتبار ۲۴۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به صورت همزمان در این منطقه از کلانشهر شیراز اجرایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  مسعود طهماسبی با بیان اینکه این پروژه‌ها به طور همزمان و با اولویت پروژه مدیریت سیلاب سال گذشته اجرا شد و به بهره برداری رسید، گفت: پروژه‌های جمع آوری و دفع آبهای سطحی و بهسازی معابر شامل نهضت آسفالت و کانیوا و جدول گذاری نیز به عنوان مکمل پروژه مدیریت سیلاب برنامه ریزی و اجرا شد.

او توسعه فضای سبز شهری و بوستانها و پارک‌های محله ای را از دیگر پروژه‌های مهم این منطقه عنوان و افزود: همزمان با توسعه کمی پارک‌های محله‌ای به توسعه کیفی بوستان‌ها، استانداردسازی و نوسازی وسایل بازی و ورزشی و در نهایت گلکاری و زیبایی بصری معابر نیز توجه شده است.

شهردار منطقه سه شیراز زیباسازی و نورپردازی با هدف زیبایی و جذابیت بصری معابر را از دیگر پروژه‌ها برشمرد و اضافه کرد: نقاشی دیواری و نورپردازی بوستان‌ها و فضاهای شهری نیز از پروژه‌های مهمی است که سال گذشته به آنها توجه ویژه‌ای شده و در سال ٩٩ نیز ادامه خواهد داشت.

طهماسبی همچنین افزایش ایمنی معابر منطقه در قالب پروژه حمل و نقل و ترافیک را پروژه ای با اهمیت دانست و بیان کرد: این پروژه با مشارکت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز در بخش‌های اصلاح نقاط حادثه خیز شهری، نصب تجهیزات و علائم ترافیکی و خط کشی معابر انجام شده است.

او احداث و توسعه مسیر دوچرخه سواری را در راستای تحقق شهر انسان را از بخش‌های مهم پروژه حمل و نقل و ترافیک بیان کرد و گفت: در سال گذشته ١٣ کیلومتر مسیر دوچرخه سواری در منطقه سه در دو قسمت شهری و کوهستان اجرا شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.