سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در سال ۹۸ محقق شد؛

کاهش ۱۱ درصدی مصرف گاز مایع در کردستان

مصرف فرآورده گاز مایع سال گذشته ۱۱ درصد نسبت به سال ماقبل کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، عبدالله گیتی‌منش مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، گفت: در این مدت در سطح استان از طریق هفت شرکت موزع و نمایندگی‌های آن، گاز مایع مورد نیاز استان توزیع و مصرف شده که مصرف این فرآورده نیز با کاهش ۱۱ درصدی نسبت به سال گذشته همراه بوده است.

گیتی‌منش که در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با حضور استاندار کردستان سخن می‌گفت افزود: هم اکنون بیش از ۲۹ هزار خانوار مصرف کننده نفت سفید شهری و روستایی در استان وجود دارند که نفت سفید و گاز مایع آنان از طریق ۲۹۹ فروشندگی روستایی و هفت شرکت موزع گاز مایع توزیع می‌شود.

اوضمن اشاره به نظارت و بازدید‌های انجام شده این شرکت در خصوص حفظ و صیانت از فرآورده‌های نفتی با توجه به مرزی بودن استان به اقدامات صورت گرفته توسط منطقه در خصوص تامین سوخت بخش کشاورزی استان با توجه به شیوع ویروس کرونا و توقف طرح پلاک گذاری ادوات کشاورزی نیز اشاره کرد.

این مقام مسئول همچنین از فعالیت ۵۲ جایگاه سی‌ان‌جی در استان خبر داد و اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۱۶۷ میلیون متر مکعب سی‌ان‌جی در استان مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ با کاهش دو درصدی همراه بوده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.