سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار ورزشی استان قزوین؛

تجلیل از کادر درمانی / بخشیدگی اجاره بهاء سالن‌های ورزشی در قزوین

اخبار ورزشی قزوین را در روز یکشنبه هفت اردیبهشت ماه، در بسته ورزشی قزوین مشاهده کنید

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در بسته اخبار ورزشی استان قزوین، خبر‌هایی از تجلیل از کادر درمانی و بخشیدگی اجاره بهاء سالن‌های ورزشی در قزوین، هستید.

تجلیل از کادر درمانی

مدیر کل ورزش و جوانان استان به همراه نمایندگان جامعه ورزش و سازمان‌های مردم نهاد استان در دیدار با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان از زحمات و ایثار کادر درمانی تقدیر کردند.

با توجه به نقش ورزش در بالابردن سیستم ایمنی، ایجاد روحیه و نشاط، از سوی جامعه ورزش و جوانان استان به سه بیمارستان بوعلی، کوثر و رازی قزوین، میز تنیس روی میز، فوتبال دستی و دارت برای استفاده پرسنل اهدا شد.

دکتر نامدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین هم ضمن تقدیر و تشکر از حمایت جامعه ورزش و استان، از فعالیت رشته‌های ورزشی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان طی چند روز آینده خبر داد.

بخشیدگی اجاره بهاء سالن‌های ورزشی در قزوین

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قزوین گفت: در راستای اجرای پویش ملی همت جوانمردانه کمک مومنانه در سطح جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان؛ اجاره بهاء ۱۷ باشگاه ورزشی خصوصی شهر قزوین توسط مالکان بخشیده شد.

سید محسن جواهری افزود: با همت مالکین وخیرین، بالغ بر ۹۰ میلیون تومان اجاره بهاء سالن‌های ورزشی بخشیده شدو این پویش همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/چ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.