سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره خلوت گزیدگان در قزوین برگزار می شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت : جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری در فضای مجازی با عنوان خلوت گزیدگان در استان برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام علی رمضانی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری در فضای مجازی با عنوان خلوت گزیدگان و با موضوع ماه مبارک رمضان در بخش‌های «قرائت قرآن»، «دعا و نیایش خوانی»، «شعر»، «نقاشی»، «خوشنویسی» و «عکس» برگزار خواهد شد.

او اضافه کرد: نیایش در تنهایی، نیایش و خانواده، توسل، تضرع و خشوع به درگاه خداوند، مواسات و همدلی مومنانه، نوعدوستی و همراهی اجتماعی (با نگاه ویژه به موضوع کرونا)، قرآن هدایتگر و نجات بخش بشریت، قصه‌ها و آموزه‌های قرآنی، میلاد امام حسن مجتبی (ع)، لیالی قدر، شهادت حضرت علی (ع) و عید سعید فطر محور‌ها و موضوعات جشنواره خلوت گزیدگان است.

حجت الاسلام رمضانی اعلام کرد: بخش‌های «قرائت قرآن» و «دعا و نیایش خوانی» این جشنواره مختص آقایان در گروه سنی زیر ۱۴ سال و بالای ۱۴ سال است، بخش نقاشی هم مختص این گروه سنی است.

به گفته او، بخش خوشنویسی محدودیت سنی ندارد و کلیه خوشنویشان می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و این بخش در ۲ رشته نستعلیق و شکسته نستعلیق برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان گفت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا ۱۰ خرداد ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند که برای این منظور ۲ روش ارسال اثر در نظر گرفته شده است که یک روش مراجعه به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به آدرس GHAZVIN.FARHANG.GOV.IR و تکمیل فرم و بارگذاری اثر است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: در روش دیگر انتشار اثر با #رمضان- در- خانه در یکی از شبکه‌های اجتماعی و ارسال لینک آن به همراه نام، نام خانوادگی و شماره تماس به صفحه اینستاگرام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به آدرس WWW.INSTAGRAM.COM/QAZVIN.ERSHAD.OFFICIAL است.

او خاطر نشان کرد: نتایج این جشنواره ۲۰ خرداد ماه اعلام می‌شود که به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.