سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در چهارمحال و بختیاری؛

جشنواره آوایی نفحات رمضان برگزار می‌شود

نخستین جشنواره آوایی نفحات رمضان در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدرضا مظاهری مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری، از برگزاری نخستین جشنواره آوایی نفحات رمضان همزمان با ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

او گفت: این جشنواره در راستای رسالت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در پرداختن به موضوعات هنری با قالب و رویکرد‌های مرتبط با ارزش‌های معنوی و هنر مکتبی و به‌ویژه بزرگداشت ماه مبارک به صورت مجازی مخصوص بچه‌های مسجد برگزار می‌شود.

مظاهری افزود: هدف از اجرای این جشنواره، فعالیت، پویایی و ایجاد رقابت دینی و قرآنی در بین بچه‌های مسجد و ایجاد ارتباط مردم و مسجد در فضای مجازی است.

او اضافه کرد: رشته‌های این جشنواره، دعاخوانی، اذان، سرود در موضوعات مرتبط با خداوند، اهل بیت (ع) به‌ویژه حضرت امیرالمؤمنین علی بن ابیطالب (ع)، امام حسن مجتبی (ع) و قرائت تقلیدی قرآن کریم می باشد.

مظاهری ادامه داد: شرکت‌کنندگان باید فیلم ضبط‌شده اجرا را در یکی از پیام‌رسان‌های داخلی (گپ، ایتا، سروش) ارسال کنند تا پس از بررسی و داوری، روز عید سعید فطر از ١٠ برگزیده این جشنواره تجلیل و آثار برتر در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.