سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملیات پاکسازی و نخاله‌برداری بلوار اقبال لاهوری زاهدان انجام شد

معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان گفت: عملیات پاکسازی و نخاله‌برداری بلوار اقبال لاهوری در ادامه برنامه‌های روز زمین پاک، انجام شد.

محمدامیر براهویی معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: عملیات پاکسازی و نخاله‌برداری بلوار اقبال لاهوری در ادامه برنامه‌های روز زمین پاک، با تصمیم این حوزه و به همت سازمان مدیریت پسماند شهرداری و شرکت‌های پیمانکاری انجام شد.

محمدامیر براهویی  اظهار داشت: از آنجاییکه نخاله‌ها و پسماندها در زمین‌های بایر این بلوار سیما و منظر شهری را نازیبا کرده بود و از سوی دیگر برخی از شهروندان با رها کردن نخاله‌های ساختمانی و زباله در این مکان‌ باعث تجمع پسماندها شده بودند، در راستای حفاظت از زمین پاک و تنظیف این اراضی و صیانت از بهداشت محیط، عملیات پاکسازی و نخاله زدایی این منطقه انجام شد.

وی تصریح کرد: عملیات پاکسازی و نخاله‌زدایی این بلوار از روبروی آرامستان بهشت محمد (ص)تا کمربندی با استفاده از یک دستگاه لودر و ۱۴ دستگاه کمپرسی پاکسازی شد و بسیاری از نخاله‌های ساختمانی جمع آوری و به محل سایت دفن سازمان پسماند منتقل شد.

معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان افزود: هر هفته در ادامه طرح عملیات نخاله زدایی روزهای جمعه با همکاری بخش خصوصی پاکسازی و نخاله زدایی در سطح شهر به ترتیب اولویت بیشترین نخاله در هر منطقه، در سطح شهر زاهدان و مناطق شمال شهر انجام خواهد شد.

براهویی از شهروندان خواست در طرح نخاله برداری با شهرداری همکاری کرده و نخاله‌های ساختمانی خود را در این اراضی رها نکنند، امید می رود با مشارکت مردم در راستای اجرای این طرح شهری زیبا و عاری از نخاله داشته باشیم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.