سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فنی سازمان زیباسازی شهرداری تهران مطرح کرد؛

توقف عملیات بهسازی فلکه دوم نیروی هوایی با شیوع کرونا

ضرغامی گفت: با شیوع کرونا عملیات بهسازی فلکه دوم نیروی هوایی متوقف شد.

یاسر جعفری معاون فنی و طرح‌های شهری سازمان زیباسازی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح آخرین وضعیت تکمیل طرح بهسازی فلکه دوم نیروی هوایی در شرق تهران گفت: فعالیت سازمان زیباسازی شهرداری تهران در فلکه دوم نیروی هوایی به دلیل شیوع ویروس کرونا و مصوبه‌های ستاد ملی مقابله با این بیماری با کاهش سرعت فعالیت مواجه شد.

معاون فنی و طرح‌های شهری سازمان زیباسازی شهرداری تهران افزود: تا زمانی که ستاد مقابله با ویروس کرونا دستور لازم مبنی بر فعالیت کارگاه و کارخانه‌ها را ابلاغ نکند در عمل نمی‌توان فعالیت بهسازی فلکه دوم را انجام داد و به زبان ساده باید گفت تا زمانی که کارخانه تولید سیمان تعطیل باشد، نمی‌تواند فعالیت عمرانی داشت.


بیشتر بخوانید: طرح ضد عفونی معابر پایتخت متوقف شد؟


جعفری ادامه داد: بر اساس شنیده‌ها تعدادی از کارخانه‌های تولید مصالح فعالیت خود را از سر گرفتند، اما باید به این نکته تأکید کرد که ۲ ماه فعالیت‌های عمرانی پایتخت به حالت تعطیل و نیمه تعطیل درآمده و حالا با فعالیت کارخانجات تولید مصالح میزان تقاضا برای آن‌ها افزایش پیدا کرده است.

او تأکید کرد: افزایش سرعت فعالیت کارگاه‌ها منوط به تردد و باربری کامیون‌ها در شهر تهران است و به محض تزریق مصالح عملیات بهسازی فلکه دوم نیروی هوایی با سرعت بیشتری دنبال می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.