سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

 دریافت مسیر گردشگری، صرفا از طریق تماس

درستکار دبیرکل ستادگردشگری استان، گفت: گردشگران می توانند برای دریافت مسیرهای گردشگری از طریق اژانس‌های مسافرتی

درستکار  کارشناس اکوتوریسم  میراث فرهنگی و امور گردشگری خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  گفت: برای آشنایی و اطلاع مسافران وگردشگران خراسان جنوبی از مجموعه آثار تاریخی بسته های سفر شامل معرفی اثار تاریخی، اقامتگاه ها ، مجتمع های بین راهی برای توسعه گردشگری استان طراحی شده است .

او افزود: مسیرهای گردشگری در نرم افزار راهنمای گردشگری خراسان جنوبی بارگذاری شده است و تنها شامل محل هر اثر، عکس و تاریخچه می باشد.

درستکار با اشاره به اینکه این نرم افزار از سایت میراث فرهنگی و امور گردشگری استان به ادرس http://www.skchto.com/ قابل دریافت است،ادامه داد: بسته‌های سفر با توجه به هر شهر و میزان گردشگر پذیری هر شهر طراحی شده است.

کارشناس اکوتوریسم  میراث فرهنگی و امور گردشگری خراسان جنوبی با بیان اینکه  در سازمان میراث فرهنگی و آثار تاریخی استان  هنوز اپلیکشنی  برای ارائه مسیرهای گردشگری یا مسیر های پیشنهادی برای گردشگران طراحی نشده است  اظهار کرد: گردشگران و مسافران می توانند از طریق تماس با دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مسیرهای پیشنهادی برای بازدید از آثار تاریخی در کوتاه ترین زمان ،دریافت کنند.

او با اشاره به اینکه خراسان جنوبی دارای ۹۵۰ اثر تاریخی ثبت ملی  و  همچنین ۴ اثر نیز ثبت جهانی می باشد. افزود:  ۵۵ اقامتگاه بوم گردی فعال و ۱۶ اقامتگاه نیز در آینده به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام / ط ا

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.