سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتمال رونمایی از نسخه بازسازی شده Silent Hill در ماه می

‌شایعه‌های منتشر شده از پروژه بازسازی شده عنوان Silent Hill بر این اساس است که این عنوان قرار است در ماه می‌ رونمایی شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در چند ماه گذشته، شایعه‌های زیادی مبنی بر ساخت یک نسخه بازسازی شده با داستانی جدید از بازی مهیج و ترسناک کلاسیک Silent Hill شنیده می‌شود. این خبر‌ها با انواع گوناگون شنیده می‌شود، اما محتمل‌ترین آن‌ها که بیشتر از دیگر خبر‌ها شنیده می‌شود، این است که یک بازسازی داستان برای این فرنچایز با همکاری دو شرکت سونی و کونامی ساخته خواهد شد. اعضای اصلی تیم کونامی، اعضای اصلی گروه Silent، توسعه‌دهنده اولین بازی‌های فرنچایز Silent Hill هستند که قرار است این نسخه بازسازی را برای پلی‌استیشن ۵ آماده کنند. به نظر می‌رسد که این خبر‌ها پایان یافتنی نیستند و باید انتظار معرفی نسخه بازسازی شده Silent Hill را در ماه می‌داشته باشیم.


بیشتر بخوانید: عنوان Red Dead Redemption 2 به Xbox Game Pass می‌آید


شایعه بازسازی داستان فرنچایز Silent Hill برای کنسول‌های نسل نهمی توسط یکی از کارمندان داخلی شرکت کونامی قوت گرفت. بر خلاف این شایعه‌ها که هرروز بیشتر از گذشته شنیده می‌شوند، نماینده آمریکایی کونامی اعلام کرده است که این شایعه‌ها را رد کرده است. برخی دیگر از نمایندگان آمریکایی شرکت کونامی در پاسخ به ResetERA به این اشاره کردند که این بازی ماه آینده رونمایی خواهد شد و دیگر لازم نیست که درباره بازسازی فرنچایز Silent Hill ساکت بود و خبر از احتمال عرضه این بازی برای کسنول‌های نسل نهمی دادند.

علاوه بر این، شایعه‌های دیگری هم درباره شرکت سونی به گوش می‌رسد. شنیده شده است که دو شرکت مایکروسافت و سونی قصد برگزاری رویداد‌هایی در ماه می‌دارند؛ بنابراین، اگر این رویداد‌ها درست باشند، احتمال رونمایی از نسخه بازسازی Silent Hill در یکی از این مراسم‌ها وجود دارد. پیش از این، کارمندان زیادی از دو شرکت بازی‌سازی سونی و کونامی خبر از بازسازی Silent Hill را داده بودند. در هر صورت، باید منتظر ماند تا ماه بعد برسد و مشخص شود که کونامی قصد رونمایی از نسخه بازسازی فرنچایز ترسناک خود دارد یا خیر.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.