سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام ۳۱ هزار کرمانشاهی در طرح «مسکن ملی»

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از ثبت نام ۳۱ هزار نفر در کرمانشاه در طرح «مسکن ملی» خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،عبدالرضا غفوری معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری مرحله دوم ثبت نام متقاضیان واحد‌های مسکن ملی، گفت : در مرحله دوم محدودیت‌های ثبت نامی مرحله اول برداشته شد و افراد زیادی توانستند در این مرحله ثبت نام کنند.

او گفت : در مرحله نخست با توجه به محدودیت ثبت نام افراد واجد شرایط، این شایعات مطرح شد که تنها برخی افراد خاص ثبت نام کرده‌اند، بنابراین در مرحله دوم این محدودیت‌ها برداشته شد تا همه واجدین شرایط بتوانند در این طرح ثبت نام کنند.

غفوری ادامه داد: در مرحله نخست ثبت نام واحد‌ها ۳۲۰۰ نفر و در مرحله دوم ۲۸ هزار نفر ثبت نام کردند و در مجموع بیش از ۳۱ هزار نفر برای دریافت این واحد‌ها ثبت نام کرده‌اند.

او افزود: با اتمام ثبت نام این واحدها، هم اکنون شرایط متقاضیان دردست بررسی است و بعد از پالایش اطلاعات، افراد واجد شرایط برحسب اولویت بندی صاحب مسکن ملی می‌شوند.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه افزود: فعلا در فاز نخست اجرای این طرح در استان قرار است ۱۵۰۰ واحد در شهر کرمانشاه و ۱۷۰۰ واحد در سایر شهر‌ها ساخته شود.

غفوری گفت: در حال حاضر کار ساخت برخی واحد‌ها شروع شده و برخی واحد‌ها هم کار مناقصه آن‌ها در حال برگزاری است .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.